The Great Book of Gamification
Szkolenie “The Great Book of Gamification” miało miejsce w Lublinie w dniach 24-31.05.2023. W projekcie wzięło udział 25 osób pracujących z młodzieżą z Polski, Łotwy, Gruzji, Niemiec i Grecji. Celem projektu był rozwój kompetencji i umiejętności trenerów, edukatorów młodzieżowych zakresu pracy z grupą młodzieży przy wykorzystaniu gier i grywalizacji. Podczas działania nasi uczestnicy mieli szansę na praktyczne i teoretyczne przyswajanie wiedzy w myśl “nauki przez zabawę”. Przez osiem dni zajęć nie zwolniliśmy tempa, uczestnicy poznali miasto dzięki grze miejskiej zorganizowanej przez naszych wolontariuszy, wzmocnili swoje kompetencje logicznego i strategicznego działania oraz pracy w grupie podczas wizyty w “Let me Out Lublin” oraz wykazali się manualnymi zdolnościami w trakcie trwania zajęć z charakteryzacji i tworzenia kostiumów. Zwieńczeniem przeprowadzonych działań były sesje RPG i LARP, które skumulowały w sobie wszystkie elementy szkolenia. Efektem ośmiodniowej pracy uczestników projektu jest toolkit na temat gier i grywalizacji w edukacji “Gamification in Education”. Ma on za zadanie pomóc w tworzeniu gier i wykorzystaniu elementów grywalizacji podczas dowolnych zajęć.